Emoční zákulisí obchodního rozhovoru

Hlavní téma: Zvýšení úspěšnosti obchodního rozhovoru

Kurz je určen pro: šéfy obchodních týmů a pro profesionální prodejce

Přínos a výstupy z kurzu:
účastníci se naučí a upevní si důležité a užitečné pracovní návyky a schopnosti:

  • jak se vyvarovat nevědomých chyb při přípravě obchodního rozhovoru
  • jak uspořádat prostor, jak začít a ukončit obchodní rozhovor
  • jak vzbudit důvěru klienta během prvních 3 minut setkání
  • jak poznávat potřeby klienta a jak nabízet produkt s ohledem na tyto potřeby
  • jak reagovat na nevyslovené námitky a na námitky s emocionálním podtextem
  • jak poznat a úspěšně využívat mocenský potenciál rozhovoru
  • jak zpracovat zpětnou vazbu z obchodního rozhovoru a jak ji využít pro další jednání

Obsah kurzu:

  • účastníci prodejního rozhovoru, jejich role a mocenský potenciál
  • příprava prostředí pro obchodní rozhovor se zřetelem k emočnímu prožívání účastníků rozhovoru
  • práce s prostorem a vzájemnou vzdáleností, intimní zóna jedince
  • způsoby navození důvěry během prvních 3 minut setkání
  • poznávání potřeb klienta
  • práce s emocionálními přenosy, spojení na neverbální úrovni
  • nevyslovené námitky, zvláštní typy námitek
  • konflikty na úrovní hranic rolí a jejich řešení
  • konflikty na úrovní cílů a jejich řešení
  • ústupový manévr a asertivní ne
  • pravidla úspěšně fungující komunikace
  • začátek a konec rozhovoru
  • práce se zpětnou vazbou klienta, vyhodnocení prodejního rozhovoru

Rozsah kurzu: jeden tréninkový den

Lektor kurzu: Ing. Vlaďka Roldánová – dlouholetá konzultantka, lektorka a akreditovaný kouč, ředitelka Fóra Industriale.