Úspěšné telefonování

Hlavní téma: Naučit se telefonovat tak, aby to „druhou stranu“ zaujalo

Kurz je určen pro: všechny, jejichž pracovní úspěch je založen na úspěšném telefonování

Přínos a výstupy z kurzu:

  • Rozebereme, co a proč funguje
  • Vyzkoušíte si osvědčené postupy telefonování
  • Připravíte si vlastní účinná schémata a postupy při oslovování klientů po telefonu
  • Odbouráte stress z telefonování a s telefonem se skamarádíte
  • Naučíte se funkční postupy, jak pracovat se strachem, přetížením a nejistotou
  • Získáte typy, jak se zdokonalit
  • Odnesete si impulsy k tomu, jak telefonováním dobře pobavit sebe i svého klienta

Obsah kurzu:

1. Jak postupovat, aby Vás zákazník chtěl poslouchat

  • Jak se představovat do telefonu a co to o vás prozradí druhé straně.
  • Jak si ověřit, zda mluvíte s kompetentní osobou.
  • Jak získat oprávnění klást otázky.
  • Jak zjistit, co potřebujete.

2. Jak po telefonu působit důvěryhodně

  • Z čeho mají zákazníci strach a jak na to musíme reagovat.
  • Čím a kdy vyjádřit, že pozorně nasloucháte.
  • Jak zvládat vlastní emoce, nereagovat podrážděně a působit klidně a vyrovnaně.

3. Příprava na telefonát: co všechno promyslet, než zvednu sluchátko

  • „Vždyť o něm nic nevím…“ aneb Jak ohřát studený kontakt.
  • Co pro efektivní telefonování potřebujete.
  • Jak si stanovit specifické cíle a jak vám to pomůže.
  • Proč vůbec a jak si připravit scénář a skutečně se jím řídit.

4. Jak zahájit rozhovor

  • „Až to zvedne, tak prostě něco řeknu“ aneb Jak zahájit telefonický rozhovor.
  • Jaké informace zákazníkovi poskytnout a kdy.
  • Jak vést rozhovor bez toho aniž byste na zákazníka „tlačili“.
  • Jak říkat lidem, co rádi slyší.
  • Jak vylepšit svou schopnost improvizovat.

5. Jak využít rozhovor k podpoře svého sebevědomí a prodeje

  • Jak získat důvěru zákazníka a ukázat mu, že nekupuje „zajíce v pytli“.
  • Jak přirozeně obrátit pozornost k vaší nabídce.
  • Jak naslouchat a slyšet to, co klient neřekl.
  • Jak si ověřit zájem otázkami (a jak porozumět tomu, co uslyšíte „mezi řádky“).
  • Jak odmítat nebo sdělovat špatné zprávy bez přehnaných omluv a pocitů viny.
  • Jak se nezhroutit po každém odmítnutí.
  • Jak se připravit na námitky a úspěšně na ně reagovat (nemám čas, nezajímá mě to, šetříme, neznám vás a proto se s vámi nebudu bavit, zase další nabídka.
  • Jakých nejčastějších zlozvyků se při telefonování vyvarovat.

Rozsah kurzu: dva tréninkové dny

Lektor kurzu: Ing. Vlaďka Roldánová – dlouholetá konzultantka, lektorka a akreditovaný kouč, ředitelka Fóra Industriale.